It's like a soup

Heeeeey?

Tack för de fina komentarerna, men how the hell fick ni så snygga sidor? 
Skitsnygga!
Jag får bara välja mellan massor ut av mallar....Fod! Flashon! Blueshit! Wtf? jag vill göra en sida helt själv!

Känner mig lite kluven, pga. mitt skolbyte.
men det blir juh alltid så när det är något nytt, leeskigt.
Den största frågan är väl

- Kommer jag trivas?!?
 
och annan sak som man tycker är viktig vi skitungar är

- Kommer jag passa in?!?


Ey, jag är juh en självständig med självförtroende och ett ego...sorry I was born like that...så jag bör väl inte bry mig?
eller?
Ärligt?
Yes, I do. Men samtidigt, I always be allright.
En annan sak är att päronen inte vet om att jag byter med Max, bror min. 

 ***

Den texten ovanför stjärnorna skrev jag för några dagar sedan, spara det i utkast.
Nu har mitt liv gått tillbaka till det normala,
eller ja, normala i min mening:
A mess,
eller som en arbetskollega sa "It's like a soup."
Ja, hon var inte den bästa på engelska.

Det vanliga skulle väl vara att det normala är när allt ordnar sig, men så är det inte för mig.
Det är sällan mitt liv är någorlunda upptrasslat, jag är så ovan vid det att varje gång jag känner känlsan av frihet så hinner jag inte riktigt njuta, utan inväntan ögonblicket den ska försvinna.

menmen folks som ni kanske redan räknar ut jag är inte en normal tjej and I'm proud of it!
jag är seriös, vem vill vara som alla andra, när man kan vara annorlunda och orginell?
menmen som min baboschka säger;
- Livet blir lite kyligt ibland, men det gör inget, jag överlever!

Bye alla normala människor

den onormala signar ut.
Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0