Yesterday was I the bitch, but today the bitch came to me

Igår talade den gamla kärringen Agda i mig, idag har jag dock få bevitta tant Agda-fasoner medens jag själv skulle vara en respektlös tonåring.

Idag skämde vi ut oss på tuben för att bryta normer ett experiment till social psykologin i skolan.
   Uppgiften var att gå ut på stan och bryta normer i samhället och se hur folk reagerade.
1. Jag pratade....eller nej, jag SKREK i telefon så att folk runt omkring mig tittade och flyttade sig ifrån mig.
2. Kom in med bror och J. som kör och vrålade ut Lejonknugens AWIMAWE-låt.
3. Allihopa satte sig på rad i trappan ner till tuben i T-centralen OCH DÄR NI!
Där kom tant Agda och gubben Gunnar
och tittade, fnyste och sa åt oss att vi "satt nog lite olämpligt" ...vilket de också hade rätt i - fyfan. 
   Men kul som fan var det!

Nej, nu ska jag slagga.

Ciao skitungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0