Snart är Festen igång och jag byte bort Acnen efter en halvtimme

Hello again bitches,

Imorrn är festen igång: Nyårsafton. Detta är min första nyårsafton, eller högtid som jag verkligen längtat efter.
Well, I'm not a big fan of högtider. För, för min del brukar det sluta i bråk och misslyckande. Okej, nog om det.

Inte hänt något sådär speciellt i mitt liv. Förutom att julen äntligen är över och jag drömde mardrömmar igår natt om att jag skulle shopa jeans idag.
   Är det någon situation jag verkligen hatar är det att handla jeans, och det är verkligen en situation när jag hatar att gud skulprerade mig med mina bred höfter.
   Som den galna dänske mediumet säger:
MENFÖRIHÄLLVÄDE! Jag tester bara ett par Cheap-MondayJeans.
   Men för mig blir det mer:
MENFÖRIHELVETE! Jag testar bara alla fucking jeans! 
   But don't worry, jag hitta ett par från Wangler sedan. Dock var det väldigt acward att jag innan redan hade köpt ett par AcneJeans som jag gick tillbaka med till affären jag köpte dem i...expediten blev inte så glad. Tror jag. Host.

Goodnight,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0