Det var en gång en ryss, en tysk och en lyxkryssare


Love Lockdown.
I sommras hade jag det mest romantiska ögonblicket i mitt liv.

Jag och Tysken träffa några killar på en schweinstor gammal båt i en liten by utanför mitt landställe.
   En av killarna, P  den sötaste av dem, började flirta med mig och jag spelade med.
Det var en jättefin dag, varmt och solen sken. Efter ett par bärs var vi glada i hatten och  P. var en kille med humor och han börja skämta om sin lyxkryssare tillsammans med mig och Tysken. P. pekade hejvilt och efter ett par missförstånd i båthamnen så fattade vi att han menade den minimala gummibåten bakom oss - Lyxkryssaren.
- Nu tjejer ska vi få åka på riktiga grejer!
och Tysken övertala mig att vi skulle ta en tur över den smala kanalen. Tysken hoppa i fören, P. i akten och jag klämde mig in i mitten. Och vi tjejer trodde att gentlemannen i båten skulle paddla, men han kunde inte köra sin lyxkryssare - så Tysken rykte in. 
    Efter lite paddlande hoppa snart Tysken ur båten och lämna mig ensam med P. Som sagt ingen av oss kunde paddla, så efter lite sprattlande med årorna lyckades vi paddla in i en liten vik mitt under kvällsolen.
Det var ett sånt där filmögonblick
Där satt jag i hans knä i en trång gummibåt *host* sorry en lyxkryssare, gungandes av vågorna av båtar som passera förbi, solen sken skönt på oss. Och han kysste mig.

Och han kysste mig igen....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0