Den sämsta kocken drar igång bergaborna!

Tjo fuckers,

Helgen tillbringades i Berga med Emmolinen.


Gälet kul röj med bergaborna. och jag var förvånad att folk som jag bara träffat en gång förut kom ihåg mig och nya människor kom ihåg mitt namn så snabbt.
Ja, vad behöver jag säga mer? Jävla go' kväll, and we leave it that way.


Lördag. Bakisdagen, egentligen inte så farlig. Vi chilla hela dagen med att glo in i burken och kolla gamla Beck och One three hill- avsnitt. 12-00. Jag vet, soffpotatisar. Men jag har inte chillat på 3 veckor, så jag missunnar mig inte det.

Stace -  The F-word. Inte F som i Food utan som i FUCKT UP. Detta är det ultimata beviset att jag och Emmolinen INTE KAN laga mat. Inte ens Korven gick att laga - VERBRENNT!

Ciao, nu ska lata mig och bli feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.


Kommentarer
Postat av: tyskminen

girls u need some help from gordons ramseys biggest fan and lover! i'm heeere ;)

2008-12-16 @ 17:25:05
Postat av: Thess, malta du vet ;)

tjeeena snygging härlig blogg.

2008-12-16 @ 20:12:22
URL: http://mariethereseheijel.blogg.se/
Postat av: annie

hahahah fett misslyckat :P

2008-12-17 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0