Jag förevigad på (You)Tuben och ett galet Danskt medium

FÅR JAG LOV ATT PRESENTERA- Jag, bror, Linnéa och Joel skämmer ut oss på Tuben i Huvudstaden!


Att bryta normer i kollektivtrafiken. Titta och njut när jag och mina kära klasskamrater skämmer ut oss totalt.


Nu har jag haft skitmycket och göra i skolan på senaste och i helgen jobbade jag som servitris på Julgalan i Anexet. Råkade nästan springa in i en av mina favoritröster Brolle i lördag. God, han sjunger juh så bra.

Men jag måste ändå berätta dagens höjdpunkt som var skrattanfallet under den mentala träningen på matten idag.
- Varför garvarde jag? 
Annie hade berättat om ett sjukt kul klipp på youtube som bror äntligen visa idag när vi var hemma hos honom och käkade lunch:

Check out this.

MÄNVAIHÄLLVÄTTE! Är det någon mer än Annie, bror och jag som tycker detta är hysteriskt kul?
Adrian tyckte bara det var sjukt, och jag kunde inte sluta skratta idag på MT:n.

Glider,

Ciao

Kommentarer
Postat av: annie

haha asså det är ju sjukt egentligen hur lite folk reagerar! men fan vad bra film ni fick på det!<333

2008-12-17 @ 21:03:51
Postat av: annie

ANDAN I GLASET ÄÄÄÄÄÄÄGER! KOMMER ALDRIG SLUTA SKRATTA ÅT DET, DET GÅR FAN INTE!

2008-12-17 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0