Ett glöggkalas, ett mansion och sexy dans med en golvmopp

Äntligen lite semester ifrån plugget...semester? Vafan jiddrar jag för skit?
Överkonumera presenter, mat, laga mat, köpa gran, klä julgran, städa, diska
....
Vem sa att jul var en helg? Det är stress och slit om du frågar mig.

Skit i det nu, här kommer det flashbacks av min HELG

FREDAG


Tysken och jag hos Julle i fredags och resten av gubbarna.


PAANTA MEERA! Men innan vi gör det skulle tysken roa sig med att ställa upp dem i ett torn, vad Abbas däremot gör...
är det försök till sabotage eller dansar han stekardansen?

LÖRDAG


Glöggklas hos Brorsan och Ellaa-äällah på eftermiddagen. Drack glögg, åt hemgjord julmat och kolla film.
Mycket mysigt och jag älska den lilla grabben som trodde vi gick i 7an - första gången någon trodde jag var yngre än vad jag ser ut.


Kanske grabben hade rätt? - Vi skrämmer blinda barn och går i 7an.


Girl at the Stace mansion - and Max da Pimp. Kvällen sluta bra, efter dansades bland annat med en golvmopp, en locktåg, en plattång och en ölbruk... behöver jag säga mer?


Time to go kids,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0